مجازی ساز برنامه های کاربردی
آپتار، نرم افزاری در حوزه مجازی سازی و راهی برای دسترسی امن به برنامه های کاربردی است. با استفاده از آپتار، مدیران شبکه میتوانند تمام برنامه هایی که کاربران اجرا میکنند و همچنین فعالیت آنها را کنترل و مدیریت کنند. استفاده از این روش مدیریت و ایمن سازی بهتری بر روی برنامه های کاربردی و داده ها را فراهم میکند. همچنین، با استفاده از آپتار، سازمان ها میتوانند برای در اختیار گذاشتن میزکار و برنامه های کاربردی، داده ها و برنامه ها را رمزگذاری کنند و سطح مدیریت برنامه ها در سرور ها را ارتقا دهند و هزینه ها را کمتر کنند. آپتار، میتواند تمام برنامه های تحت هر سیستم عاملی را مجازی کند، و سازمان ها و شرکت ها برنامه های خود را یکبار نصب کنند و برنامه های خود را به صورت متمرکز و مجازی در هر زمان و در هر مکان، از طریق مرورگر در اختیار کاربران قرار دهند.
آپتار بدون نیاز به هر تغییری در سورس برنامه ها و یا ایجاد تغییر در ساختار فعلی نصب و ارتباطات شبکه ای، بخش مربوط به client/server را حذف کرده و کاربران تنها با در اختیار داشتن مرورگر میتوانند برنامه ها را اجرا کنند. آپتار با ارائه Aptar Drive، امکان ذخیره سازی اطلاعات، و دسترسی به اطلاعات در هر لحظه را برای هر کاربر فراهم کرده است.
مزایای استفاده از آپتار
- نصب، راه اندازی و اجرای آسان
- استفاده بهینه از سخت افزارهای موجود
- افزایش توانایی سرویس دهی در حجم بالا
- انعطاف پذیری در کنترل دسترسی ها و امنیت داده ها
- متمرکز کردن اطلاعات و بالا بردن امنیت شبکه ها و داده ها
- سهولت ارتقا نرم افزار و امکان جابجایی منابع بدون تغییر در عملکرد کاربران
- افزودن لایه های امنیتی Load Balancing به زیرساخت تمامی برنامه های مجازی شده
خدمات آپتار
- مدیریت کاربران، نرم افزار و میزکارها و مشاهده گزارش کاربران، اینترنت و نرم افزار
- مجازی سازی تمامی برنامه های کاربردی قابل اجرا در هر سیستم عامل (ویندوز، لینوکس، اندروید و ios)
- مورد استفاده سازمان های بزرگ و کوچک
- رمزگذاری داده ها و حفظ امنیت اطلاعات
- Aptar Drive، محلی برای ذخیره سازی اطلاعات، دسترسی به فایل ها در هر لحظه بدون نیاز به انتقال فایل ها
- سازگاری با هر ابزار (رایانه، لپ تاپ، تبلت و تلفن های هوشمند)
- اشتراک گذاری نرم افزارها میان هر تعداد کاربر، تنها با یکبار نصب نرم افزار
- پشتیبانی آنلاین (ارسال تیکت و تلگرام) و آفلاین (راهنمای قرار داده شده در سایت)
۱- مدیریت کاربران
۱-۱- اضافه کردن کاربران بدون محدودیت در تعداد
۲-۱- وارد کردن کاربران شبکه
۳-۱- تنظیم دسترسی کاربران به نرم افزارها
۴-۱- گروه بندی کاربران
۵-۱- ارائه میزکار به کاربران
۲- مدیریت نرم افزارها
۱-۲- افزودن نرم افزارها به تعداد دلخواه
۲-۲- انتخاب نرم افزارهای موجود در آپتار
۳-۲- دسترسی دادن نرم افزارها به کاربران و گروه های مورد نظر
۴-۲- دسته بندی نرم افزارها
۳- مدیریت میزکار
۱-۳- ایجاد میزکار
۲-۳- تنظیم میزکار برای گروه ها
۴- ایجاد گروه
۱-۴- گروه بندی کاربران
۲-۴- مدیریت دسترسی به نرم افزارها برای هر گروه
۵- تعیین خط مشی
۱-۵- ایجاد خط مشی
۲-۵- تنظیم نوع نمایش (انتخاب میزان عمق رنگ)
۳-۵- دسترسی سخت افزار (دسترسی کاربران به درایوهای سیستم، پرینتر محلی و …)
۴-۵- تعیین خط مشی برای گروه مورد نظر
۵-۵- تعیین زمان (تعیین مدت زمان اجرای نرم افزار و زمان خروج کاربر)
۶-۵- تنطیمات دسترسی کاربران گروه (نمایش درایوهای سرور، control panel و …)
۷-۵- دسترسی وب (دسترسی از طریق وب، میزان عمق رنگ، صدا و …)
۶- ارائه گزارش
۱-۶- گزارش کاربران (تعداد ورود کاربران بر اساس تعداد ورود و زمان استفاده)
۲-۶- گزارش دسترسی (بر حسب نمودار، جزئیات نرم افزار و میزکار کاربران و نرم افزارها)
۳-۶- گزارش نرم افزار (بر اساس تعداد استفاده و زمان استفاده)
۴-۶- گزارش اینترنت (گزارش مصرف اینترنت کاربران و مرورگر مورد استفاده)
۵-۶- گزارش فضای مصرفی کاربر (میزان فضای استفاده شده توسط هر کاربر)
۷- مدیریت تنظیمات
۱-۷- تنظیمات (میزکار، سرور، سرور خدمت، سرور وب، Aptar Drive و شخصی سازی)
۲-۷- پشتیبان گیری
۳-۷- متعادل کننده